Benvolgudes famílies: Aquest és el blog del departament de Logopèdia. Si us voleu comunicar amb el vostre entorn heu vingut al lloc adient. Esperem que gaudiu de les nostres propostes. Molts petons
Presentació del blog de logopèdia
Obtén l'enllaç
Facebook
X
Pinterest
Correu electrònic
Altres aplicacions
-
Benvolgudes famílies:
Aquest és el blog del departament de Logopèdia.
Si us voleu comunicar amb el vostre entorn heu vingut al lloc adient.
Bon dia famílies: Des del Departament de Logopèdia us volem explicar com treballem a l’escola les Pràxies. Aquest és un exercici que fem cada dia abans de l’hora de dinar, per aconseguir una millor mobilitat de la musculatura bucal, per afavorir un millor segell labial i, per tant, una millor recollida dels aliments, de la cullera. Són uns exercicis molt senzills, que els podeu posar en pràctica a casa, cada dia, abans d’anar a dinar o sopar. Si teniu qualsevol dubte, estem aquí per resoldre’ls encantades. Una abraçada. GUIÓ D’ESTIMULACIÓ PASSIVA DE LA ZONA ORO-FACIAL 1. POSTURA: - L’adult ha d’estar assegut a una màrfega i amb l’esquena ben recolzada a la paret. - L’alumne ha d’estar estirat a la màrfega boca amunt, amb el cap recolzat en un coixí (mai sobre la panxa, ni cames de l’adult). Comencem la sessió passant una tovalloleta humida per la cara de l’alumne. Així ajudarem a l’alumne a anticipar, quina part
Bon dia famílies: Des del Departament de Logopedia us volem explicar com treballem a l’escola els Objectes d’Espera. Aquesta és una bona idea per a posar-la en pràctica a casa, ja que hi ha molts moments del dia en que els vostres fills i filles s’han d’esperar a que vosaltres pogueu atendrel’s. Esperem que us serveixi. PERQUÈ ELS OBJECTES D’ESPERA? Hi han molts moments d’espera en el dia a dia dels nostres alumnes, Amb els objectes d’espera ajudarem als nostres alumnes a estructurar el temps, i l’entorn que els envolta. Els objectius d’aquest treball seran: Ø Acceptar el temps d’espera Ø Anticipar que quan té aquell objecte estarà sol, sense intervenció de l’adult. Ø Anticipar que quan se li treu l’objecte a continuació farà un altre activitat. COM UTILITZEM ELS OBJECTES D’ESPERA ? · Utilitzem els objectes d’espera de manera sistemàtica cada dia i després de totes les activitats per tal de situar i anticipar a alumne q
Bon dia famílies: Des del Departament de Logopedia us volem explicar com treballem a l’escola els horaris d’objectes referents. Qui no porta una agenda? O més modern ara un Bullet Journald? O una agenda electrònica? O l’agenda del mòbil? Tothom necessita una mica d’organització, per saber què hem de fer i quan ho hem de fer. Els nostres alumnes també necessiten estructurar el seu temps i això ho podem aconseguir amb un calendari: d’imatges, de pictogrames o d’objectes referents de cada activitat. Si voleu conèixer com els treballem a l’escola us convidem a que llegiu el document. Esperem que us agradi. Us animeu a estructurar el dia a dia CONFINATS? Si ho voleu dur a la pràctica a casa i dubteu de quins objectes heu de triar, aquí estem per a resoldre dubtes. Una abraçada COM UTILITZEM L’HORARI D’OBJECTES REFERENTS ? · Utilitzem l’horari de manera sistemàtica cada dia i en totes les activitats per tal de situar i anticipar a l
Hola a tothom 😘😘😘
ResponEliminaPetonets familia!
EliminaHola!!! Gràcies logopedes del Pi. Us seguirem. 😊😘
ResponEliminaMoltes gracies Silvia, petonets al Joan i a tu una gran abraçada😉😘
Elimina